FANDOM

Bodymoving jd2 gameplay

BodyMovin'JDGHgameplay

Bodymoving jdnow nogui

Body Movin' (Fatboy Slim Remix)
Gry Just Dance 2
Just Dance: Greatest Hits
Wykonawca Beastie Boys
Z Albumu Hello Nasty (Tour Edition)
Z Filmu
Rok 1998
Data wydania
Trudność 1
Wysiłek 3
Ilość Złotych Ruchów 4
Ilość Trzęsi-Ruchów
Płeć tancerza/tancerzy Kobieta (♀)
Mashup
Alternatywne Układy
Tryb Solo
Kolor Piktogramów Shamrock (Koniczyna)
Mountain Meadow (Górska Łąka) (Remake)
Kolor rękawiczki/rękawiczek Chartreuse Yellow
Turbo (Remake)
Dandelion (Mlecz) (Strzałki)
Kolor Tekstu Bright Candlelight (Jasne Światło Świeczki) (Remake)
Ilość Piktogramów 59
Maksymalna ilość spalonych kalorii
Czas trwania
Nazwa w kodzie BodyMoving
Choreograf
Performer Julia Spiesser[potrzebne odwołanie]

"Body Movin’ (Fatboy Slim Remix)" w wykonaniu Beastie Boys znajduje się w Just Dance 2 i Just Dance: Greatest Hits.

Wygląd Tancerki

Just Dance 2

Tancerka jest kobietą z ciemnofioletowymi, kręconymi włosami. Nosi zielono-żółtą opaskę na głowie, koszulkę z krótkim rękawem w kolorze morski, do tego ciemnofioletowy trykot, a na to żółty pas. Nosi też zielone tenisówki i ciemnofioletowe i morskie opaski na nadgarstki. Tuż przed refrenem tancerka szybko i na chwilę zmienia kolory.

Remake

Teraz ma fioletowy zarys. Nie zmienia też kolorów przed refrenem.

Tło

W tle znajduje się siłownia. Są tu szafki, sztangi i neonowy napis "Body Movin'", świecący w jasnozielonej barwie. Za tym napisem znajduje się mężczyzna napinający mięśnie, a po jego bokach znajdują się dwa tygrysy.

Remake

W Remake'u szafki służą jako paski muzyczne, a wiele elementów jest inaczej animowanych.

Złote Ruchy

W układzie są 4 Złote Ruchy:

Złote Ruchy 1 i 4: Udawaj, że kręcisz płytą obiema rękami.
Złoty Ruch 2: Wyceluj w ekran palcami obu rąk.
Złoty Ruch 3 (Just Dance 2): Unieś ręce w górę.
Gold Move 3 (Remake): Unieś lewą rękę do góry, a prawą umieść niedaleko brody.[1]

Występowanie w Mashupach

Body Movin' (Fatboy Slim Remix) występuje w następujących Mashupach:

Podpisy

Body Movin' (Fatboy Slim Remix) występuje w trybach Puppet/Party Master. Oto podpisy przypisane jej ruchom:

  • Body Punch
  • Not At All
  • Pump iron
  • Rower

Ciekawostki

Ogólne

  • W grze wykorzystano remix Fatboya Slima, co sprawia, że jest to trzecia piosenka w serii, której użyto remixu, zamiast wersji oryginalnej.
  • Oryginalna wersja jest dłuższa o minutę, niż ta użyta w grze.
  • W grze użyto czystej wersji piosenki, gdzie linijka "Ooh, goddamn!" zamieniona jest na "Ooh, excuse me!".
  • W Remake'u wykonawca zapisany jest jako "The Beastie Boys".[2]
    • Do tego, "A1 sound" pojawia się jako "A one sound", a kiedy ostatni raz powtórzone jest słowo "Body", jest podświetlone, ale zostaja przez kilka sekund, zamiast od razu zniknąć, jak inne powtórzenia.[3]

Wersja Klasyczna

  • W ikonach menu Just Dance 2 i Just Dance: Greatest Hits, oraz na ekranie wyboru tancerza w Just Dance: Greatest Hits, tancerka nie ma swojej rękawiczki.
    • Naprawiono to w Remake'u.
  • Piktogramy mają złote strzałki, mimo, że rękawiczka tancerki ma jaśniejszy odcień żółtego. Tego nie naprawiono w Remake'u.
  • Tancerka przypomina dziewczynę z teledysku Call On Me Erica Prydza.[4]
  • Tancerka powraca jako G1 w Hungarian Dance No. 5. Ma tam też inny schemat kolorów.
  • Tak jak z Call Me, w Remake'u elementy twarzy miały być widoczne, ale później to zmieniono.[5]
  • W ikonie Just Dance Now tancerka jest bardziej oddalona od ekranu.
  • W Remake'u, Złoty Ruch3 jest kompletnie inny niż oryginalny. To pierwszy raz, kiedy kawałek choreografii został zmieniony w Remake'u.
    • Do tego tancerka robi niektóre ruchy nieco inaczej w Remake'u niż w Just Dance 2, co oznacza, że układ został ponownie nakręcony dla Remake'u.
  • W spricie piktogramów Just Dance Now można zauważyć, że odnowiona wersja Złotego Ruchu 3 nie miała być Złotym Ruchem.
  • W spricie piktogramów można zauważyć piktogram z wyciętym zarysem i nowymi elementami.
  • Możliwe jest, że podobnie jak w Sympathy For The Devil i Professor Pumplestickle, odnowiona wersja została przycięta, żeby tancerka mogła zmieścić się pod wynikiem na górze ekranu. Można to zauważyć pod koniec, gdy stopa tancerki jest przycięta, gdy robi szpagat na stojąco.
  • W Mashupie This Is How We Do, odnowiona tancerka ma lekki odcień niebieskiego w swoim schemacie kolorów, a do tego ma zarys w kolorze jasnego cyjanu, zamiast cienkiego fioletu, więc różni się trochę od wersji z Remake'u.
  • W Remake'u, pod koniec układu, nogi tancerki glitchują się.

Galeria

Pliki Gry

Screeny z Gry

Elementy Beta

Inne

Filmiki

Oficjalny Teledysk

Gameplaye

Odnośniki

Nawigacja