FANDOM

Surfinbird jd1 gameplay

Surfinbird jdnow no gui

Surfin' Bird
Gry Just Dance
Wykonawca The Trashmen
Z Albumu Surfin' Bird
Z Filmu
Rok 1963
Data wydania
Trudność 1
Wysiłek 3
Ilość Złotych Ruchów
Ilość Trzęsi-Ruchów 1 (JD)
Płeć tancerza/tancerzy
Mashup
Alternatywne Układy
Tryb Solo
Kolor Piktogramów Coffe
Kolor rękawiczki/rękawiczek
Kolor Tekstu
Ilość Piktogramów 39 (JD)
Maksymalna ilość spalonych kalorii
Czas trwania 2:02
Nazwa w kodzie
Choreograf
Performer Jérémy Paquet[1]

"Surfin’ Bird" w wykonaniu The Trashmen jest dostępne w Just Dance.

Wygląd Tancerza

Just Dance

Surfinbird coach 1

Tancerz to mężczyzna noszący czarno-biały kapelusz, okulary w ciemnych oprawkach, smoking z krawatem, czarne spodnie i czarne buty.

Remake

W Remake'u, jego skóra i strój są bardziej realistyczne, ma również różowy zarys. Czarne strefy są nieco ciemniejsze.

Tło

Just Dance

Tło to żółto-zielona ściana z czarną, cienką granicą, zaokrągloną w rogach, z małymi dekoracjami składającymi się z zawijasów i okręgów na górze. Rogi ekranu przenikają w czerń, trzy mdłe światła świecą za tancerzem, kilka małych elementów lśni i ciemnozielony prostokąt jest położony na dole ściany. Podłoga jest głównie czarna i odbija ścianę.

Remake

W Remake'u, tło jest bardziej zielonawe na górze i bardziej żółtawe na dole, granice są większe, na rogach ekranu cieniowanie jest mniej intensywne, a podłoga jest jaśniejsza. Światła są zastąpione przez mdłe prostokąty i linie. Na początku pierwszego refrenu, kilka czarnych kropek z czarnymi ostrymi liniami szybko przelatuje na prawo. Kropki robią się większe, gdy śpiewane jest słowo "bird", i zmniejszają się gdy nie ma słów. Podczas części z surfowaniem, kropki przesuwają się do góry ekranu, a następnie w lewo. Tło na początku jest czarne, powoli się rozjaśnia, a na końcu znowu ściemnia na czarno.

Trzęsi-ruchy

W układzie jest jeden Trzęsi-ruch:
Trzęsi-ruch: Pochyl się i machaj swoimi rękami w górę i w dół.

Ciekawostki

  • Surfin' Bird jest jednym z trzech tancerzy, którzy mają tylko jeden bazowy kolor (czarny). Pozostali to Girls Just Want to Have Fun (różowy), i Womanizer (niebieski).
    • Jednakże w Remake'u tancerz ma różowy zarys, co sprawia, że ma trzy kolory zamiast dwóch.
  • W wersji beta planowane było inne tło. Była to rozpikselowana, czarna i szeroka droga; zostało to zmienione z nieznanych przyczyn.
  • Trzęsi-ruch w Surfin' Bird jest drugim najdłużej trwającym Trzęsi-ruchem w grze, dłuższy jest tylko w Jin Go Lo Ba.
  • Tancerz ma najciemniejszy schemat kolorów wśród wszystkich tancerzy w Just Dance, którzy mają neonowe ubrania.
  • Jak w innych Remake'ach z Just Dance, odnowiony tancerz ma mocny efekt migania.
  • Mimo że różowe i fioletowe kolory występują w odnowionej ikonie menu, nie występują one w trakcie układu.
  • Jest to jeden z sześciu tancerzy z pierwszego Just Dance, którzy nigdy nie zostali użyci w trybie Puppet Master albo Mashupach. Inni to Bebe, Lump, Womanizer, Girls Just Want to Have Fun, i Groove Is in the Heart.
  • Trwając 2 minuty i 2 sekundy, Surfin' Bird to najkrótsza piosenka w Just Dance.
  • Ponieważ to pierwsza piosenka w menu Just Dance która ma Trzęsi-ruchy, jest to pierwsza piosenka w serii która ma Trzęsi-ruchy.

Galeria

Pliki Gry

Screenshoty z Gry

Za Kulisami

Elementy Beta

Inne

Filmiki

Oficjalny Teledysk

Zwiastun

Gameplay

Odnośniki

Nawigacja