FANDOM

Dogsout jd1 gameplay

Dogsout jdgh gameplay

Dogsout jd3 gameplay wii

Dogsout jd2016 gameplay

Who Let the Dogs Out?
Gry Just Dance
Just Dance Kids
The Smurfs Dance Party
Just Dance 3 (DLC)
Just Dance: Greatest Hits
Just Dance Now
Just Dance Unlimited
Just Dance 2018(Tryb Dzieci)
Wykonawca Baha Men (JD)
(The Sunlight Shakers) (Po JD)
Z Albumu Who Let the Dogs Out (album)
Z Filmu
Rok 2000
Data wydania 18 stycznia 2012 (JD3)
Trudność 3
2 (JD3/JD:GH)
Łatwy (Remake)
Wysiłek 2
Niski (Remake)
Ilość Złotych Ruchów 2
Ilość Trzęsi-Ruchów 3
Płeć tancerza/tancerzy Mężczyzna (♂)
Mashup
Alternatywne Układy
Tryb Solo
Kolor Piktogramów Crimson (Szkarłatny) (JD)
Monarch (JD3/JD:GH)
Monarch (Odnowione Piktogramy)
Kolor rękawiczki/rękawiczek Temptress (Strzałki)
Kolor Tekstu Tall Poppy (Mak) (Remake)
Ilość Piktogramów 73 (JD)
82 (JD3/JD:GH)
109 (Remake)
Maksymalna ilość spalonych kalorii 22
Czas trwania 3:16
Nazwa w kodzie DogsOut
Choreograf
Performer Jérémy Paquet[1]

"Who Let the Dogs Out?" w wykonaniu Baha Men znajduje się w Just Dance, Just Dance 3 (jako DLC), Just Dance: Greatest Hits, Just Dance Kids, The Smurfs Dance Party (z inną nazwą), Just Dance Now, Just Dance Unlimited i Just Dance 2018 (w Trybie Dzieci).

Od wersji Wii Just Dance 3 i gier późniejszych, piosenka jest coverowana przez The Sunlight Shakers.

Wygląd Tancerza

Just Dance/Just Dance 3/Just Dance: Greatest Hits

Tancerz to pies. Kostium psa przedstawia dalmatyńczyka z czerwoną koszulką, czarnymi butami i czerwonymi okularami. Nosi także naszyjnik z kością. Sierść psa jest jasnożółta. Od Just Dance 3, jego sierść jest biała.

Remake

Niewiele zmienia się w Remake'u. Zarysy tancerza są wyższej jakości.

Tło

Just Dance

Tło składa się z czarnej podłogi, na której odbija się jasnoniebieska ściana, która ma niebieską linię na dole. Całość po bokach jest przciemnona do koloru czarnego, widać kilka chmur i pół-przezroczystych kości, które latają w poziomo z jednej strony na drugą.

Just Dance 3/Just Dance: Greatest Hits (Wii)

W wersji Wii Just Dance 3 i Just Dance: Greatest Hits, pomieszczenie jest o wiele jaśniejsze, chmur jest więcej, a niektóre z nich wydobywają się z podłogi, a do tego poruszają się w górę i w dół, a kości są trójwymiarowe i latają w różne strony. Podczas refrenu, w tle podświetla się pięć śladów psich łap koloru morskiego kiedy tylko słychać dźwięk szczekania; znikają podczas zwrotek, kiedy dwa inne ślady łap podświetlają się na bokach ekranu kiedy śpiewane jest "Hah, ho, yippie-yi-yo".

Just Dance 3/Just Dance: Greatest Hits (Xbox 360)

W wersji Xboxa Just Dance 3 i Just Dance: Greatest Hits jest wiele więcej kości, które mają niebieskie odcienie i są dwuwymiarowe oraz mają czarny zarys; stają się większe kiedy słychać dźwięk szczekania, a niektóre latają przed tancerzem. Pokój ma grubą, niebieską linię u dołu ściany i jej froncie (podobnie do wersji z Just Dance), a sama ściana ma jasnoniebieski spektogram podczas refrenu. Ponadto, białe ślady łap pojawiają się powoli na podłodze w losowych miejscach, a chmury są o wiele większe i poruszają się powoli w prawo.

Remake

Remake bazuje na wersji Wii Just Dance 3 i Just Dance: Greatest Hits. Na początku, ekran pojawia się po przejściu wielu psich łap od lewej do prawej. Pokój jest ciemniejszy i ma jasnoniebieski, okrągły gradient na środku ściany, kości mają efekt trójwymiarowy, a łapy na ścianie pojawiają się szybciej i są bardziej świecące. Na końcu układu, użyty jest ten sam efekt przejścia łap, co na początku.

Trzęsi-Ruchy

W wersji Just Dance, w układzie znajdują się 3 Trzęsi-Ruchy:

Trzęsi-Ruch 1: Potrząsaj rękami do góry, a następnie do dołu.
Trzęsi-Ruchy 2 i 3: Szybko podnieś prawą rękę, opuszczając szybko lewą i powtórz ten ruch szybko kilka razy. Trzęsi-Ruch 3 trwa dłużej.

Złote Ruchy

Począwszy od Just Dance 3, w układzie znajdują się 2 Złote Ruchy, oba takie same:

Oba Złote Ruchy: Szybko podnieś prawą rękę, opuszczając szybko lewą i powtórz ten ruch szybko kilka razy.

Występowanie w Mashupach

Who Let the Dogs Out? występuje w następujących Mashupach:

Podpisy

Who Let the Dogs Out? pojawia się w trybie Puppet/Party Master. Oto podpisy przypisane jego ruchom:

  • Barking Mad
  • Beethoven
  • Dog Call
  • Dog Fight
  • Dog Lock
  • Funny Dog
  • Kennel Party

Ciekawostki

Ogólne

  • Od Just Dance 3 Who Let the Dogs Out? jest coverowane przez The Sunlight Shakers.
    • Aczkolwiek w Just Dance 3 dla Xboxa360 piosenka nie jest scoverowana.
  • W każdej grze w której piosenka się pojawia, jest kilka zmian w tekście.
    • W każdej grze, z nieznanych przyczyn, pierwsza litera niektórych słów jest duża.
    • W każdej grze po Just Dance słowa "Infested mongrel", "It's part of the Party" i "Oh doggy hold it" ma wykrzyknik na końcu zdania.
    • Przed Remakiem, pierwszy raz kiedy śpiewane jest "A doggy is nuttin'", w tekście pojawia się jako "Say/A goddy is nuttin'".
    • W każdej grze po Just Dance, pierwszy raz kiedy śpiewane jest "Oh doggy hold ya' bone", nie ma przerwy między słowami "ya'" i "bone", przez co linijka wygląda tak: "Oh doggy hold ya'bone".
    • W kilku słowach w Just Dance 3 i Just Dance: Greatest Hits na końcu niektórych zdań znajduje się kropka, przez w tekście jest "Who let the dogs out.". Pojawia się to tylko podczas drugiego, trzeciego i czwartego razu, kiedy śpiewane są owe słowa. W innych przypadkach, "Who let the dogs out" pojawia się bez kropki.
      • To dzieje się tylko w wersjach na Wii.
    • Przed Remakiem, kilka słów pojawia się jako "I tell the fellas"/"Start the name callin'". W Remake'u, w tej linijce jest "Until the fellas"/"Start the name callin'".
    • W wersji Just Dance w tekście znajduje się zdanie "Walkin' Through the place that/Digi-Man is breakin' it down?".
    • The Just Dance version has a lyric that reads "WalkinSzablon:' Through the place that/Digi-Man is breakinSzablon:' it down?". W wersjach przed Remakiem, znak zapytania znika i nie ma przerwy pomiędzy "breakin'" a "it", co sprawia że zdanie wygląda tak: "Walkin' Through the place/Digi-Man is breakin'it down".
  • W The Smurfs Dance Party tytuł piosenki to Who Let the Smurfs Out?.

Wersja Klasyczna

  • Głowa tancerza jest widoczna w posku psiej maski.
  • W Just Dance przebranie tancerza było białe, ale zostało zmienione na lekko żółte. Późniejsze wersje bazują na tym elemencie Beta.
    • To pierwszy raz, kiedy układ korzysta z wcześniej nieużytego elementu w Remake'u.
  • Krótki gameplay tego układu był pierwszym gameplay'em z Just Dance umieszczonym na kanale YouTube American Just Dance[2].
  • To drugi tancerz w serii z żółtym odcieniem skóry, po Hot N Cold.
  • Na początku układu w Just Dance 3 i Just Dance: Greatest Hits można usłyszeć ciche szczekanie i syrenę policyjną.
  • Awatar tancerza dostępny jest w Just Dance 2014. Można go odblokować w lipcu.
    • Awatar jest również dostępny w Just Dance 2015, ale tylko jeśli posiada się dane zapisu z poprzednich gier.
  • W Remake'u piktogram Złotego Ruchu jest odwrócony.

Galeria

Pliki Gry

Screeny z Gry

Elementy Beta

Inne

Filmiki

Oficjalne Audio

Zwiastuny

Gameplaye

Odnośniki

Nawigacja