FANDOM

Nancy Sinatra (oyunda Girly Team tarafından kapsanan) tarafından "These Boots Are Made For Walking" Just Dance 2016, Just Dance Now ve Just Dance Unlimited. İkincisinin başlığı "These Boots Are Made For Walkin'" olarak değiştirildi.

Dansçının Görünümü

Theseboots coach 1 big

Dansçı kısa pembe kıvırcık saçlı bir kadın ve mavi, sarı, siyah, kızılcık ve beyaz tunik, turuncu diz boyu çorap ve beyaz bot giyiyor. Ayrıca saçlarıyla karışan bir yayı var.

Arka plan

Arka plan çoğunlukla turuncu, koyu mavi ve pembedir. Farklı zeminlerde farklı renklerde çeşitli daireler görünür. Ayrıca kadın botlarını farklı renk tonlarında sergiliyor.

Altın Hamle

Bu rutinde 3 Altın Hareket var:

Tüm Altın Hareketler: Kalçanızı sağa doğru başınızın üzerine koyun.

Dance Quests

Aşağıdaki Dance Quest haritalarında These Boots Are Made For Walking görünür:

  • Boombox

Oynatma Listelerindeki Görünümler

These Boots Are Made For Walking aşağıdaki oynatma listelerinde öne çıkıyor:

Just Dance Now

  • All Songs S-Z

Bilgiler

Genel

Klasik

  • Albüm koçunda ve koç seçim görüntüsünde koç, menü simgesinde ve oyunda siyah kalın olanın yerine mavi düz bir taslağa sahiptir.
  • These Boots Are Made For Walking Just Dance 2016 üzerindeki, özellikle Xbox 360'taki iki hatadan etkileniyor:
    • Bazen menü bu şarkının sesini çalmak için değişmez ve vurgulanan son şarkıyı çalmaya devam eder.[1]
    • Other times, the routine freezes but the pictograms and the lyrics do not.[2]
  • I'm An Albatraoz ve These Boots Are Made For Walking ilk önce Just Dance Now'a eklendiğinde, Just Dance 2016 ile satın alınamadılar paket. Bu daha sonra düzeltildi.

Gallery

Game Files

In-Game Screenshots

Behind the Scenes

Others

Videos

Official Audio

Teasers

Gameplays

Extracktion

References

Site Navigation

Şablon:AllMain

Read in Other Languages
Deutsch

EnglishEspañolFrançaisItalianoPortuguêsPortuguês do BrasilPolskiPусскийRomânăTagalog中文日本語