FANDOM


  • 96187298-C675-491C-9D17-3578897FFB13

    Where Are You Now?-Lady Leshurr

    D877CA0C-B18B-4D06-ADB3-E68675AD2944

    I Feel It Coming-The Weeknd ft. Daft Punk/All You Gotta do 2-Just Dance Band/I'm Still Standing-Elton John

    3E39D91D-B010-4128-BA2E-3E6F59C3E0C4

    Addeyo-Ece Seçkin

    36A6DFDA-4453-441B-AD14-8607A92D2E05

    Rhythm Of The Night-Corona

    710CD370-D9AC-448D-80D8-B7D8ED52DF55

    Work B**ch-Britney Spears (Extreme routine)

    Jd2019avatar4

    Work B**ch-Britney Spears

    Jd2019avatar7

    New Rules-Dua Lipa/ Joanne-Lady Gaga/ Sugar P2

    Jd2019avatar9

    Sugar-Maroon 5

    Jd2019avatar8

    New World-Krewella ft. Yellow Claw,Vava

    Jd2019avatars3

    I'm Still Standing-Elton John/Kids Mode

    165A3D99-7212-4FAB-8D60-0946D3349C37

    Obsession-Aventura

    Jd2019avatar2

    MiMiMi ALT-Hit the Electro Beat

    Jd2019avatar1

    Beat It-Michael Jackson (Maybe Covered by Mick Jackson)

    1F7F37BA-BE4B-4E57-A663-AFDD9EAF4A5A

    Work From Home-Fifty Harmony/Work B**ch-Britney Spears

    I was unable to guess any other.But if none of them are right,I...idk lol
      Loading editor
    • Mick Jackson isn't a cover artist. He's a real guy.

      Also, Adeyyo? As a Turkish person, please no that song sucks.

        Loading editor
    • Newspaper Zombie wrote:
      Mick Jackson isn't a cover artist. He's a real guy.

      Also, Adeyyo? As a Turkish person, please no that song sucks.

      k but...it doesn't mean he can't make a cover lmao

      And addeyo...It's bad but...must be.

        Loading editor
    • Thiago Fernandes Ventura wrote:
      Newspaper Zombie wrote:
      Mick Jackson isn't a cover artist. He's a real guy.

      Also, Adeyyo? As a Turkish person, please no that song sucks.

      k but...it doesn't mean he can't make a cover lmao

      And addeyo...It's bad but...must be.

      Yeah, he could but I don't think it would sound the same. Dude's 70 years old.

      Dunno mate, it could be an Indian song too.

        Loading editor
    • Newspaper Zombie wrote:
      Thiago Fernandes Ventura wrote:
      Newspaper Zombie wrote:
      Mick Jackson isn't a cover artist. He's a real guy.

      Also, Adeyyo? As a Turkish person, please no that song sucks.

      k but...it doesn't mean he can't make a cover lmao

      And addeyo...It's bad but...must be.

      Yeah, he could but I don't think it would sound the same. Dude's 70 years old.

      Dunno mate, it could be an Indian song too.

      yup.I hope so.

        Loading editor
    • tbh I think your I Feel It Coming is a Queen song (or at least an older song) and that the panda is I Feel It Coming

        Loading editor
    • K then,but At first I thought the Guy from IFIC looked like The Weeknd in the videoclip,a little.

        Loading editor
    • In my opinion the panda is for I'm Still Standing.

        Loading editor
    • For the last time, Joanne was a typo and it will not be in Just Dance.

        Loading editor
    • Thiago Fernandes Ventura wrote:
      96187298-C675-491C-9D17-3578897FFB13

      Where Are You Now?-Lady Leshurr

      D877CA0C-B18B-4D06-ADB3-E68675AD2944

      I Feel It Coming-The Weeknd ft. Daft Punk/All You Gotta do 2-Just Dance Band/I'm Still Standing-Elton John

      3E39D91D-B010-4128-BA2E-3E6F59C3E0C4

      Addeyo-Ece Seçkin

      36A6DFDA-4453-441B-AD14-8607A92D2E05

      Rhythm Of The Night-Corona

      710CD370-D9AC-448D-80D8-B7D8ED52DF55

      Work B**ch-Britney Spears (Extreme routine)

      Jd2019avatar4

      Work B**ch-Britney Spears

      Jd2019avatar7

      New Rules-Dua Lipa/ Joanne-Lady Gaga/ Sugar P2

      Jd2019avatar9

      Sugar-Maroon 5

      Jd2019avatar8

      New World-Krewella ft. Yellow Claw,Vava

      Jd2019avatars3

      I'm Still Standing-Elton John/Kids Mode

      165A3D99-7212-4FAB-8D60-0946D3349C37

      Obsession-Aventura

      Jd2019avatar2

      MiMiMi ALT-Hit the Electro Beat

      Jd2019avatar1

      Beat It-Michael Jackson (Maybe Covered by Mick Jackson)

      1F7F37BA-BE4B-4E57-A663-AFDD9EAF4A5A

      Work From Home-Fifty Harmony/Work B**ch-Britney Spears

      I was unable to guess any other.But if none of them are right,I...idk lol

      Michael Jackson is too controversial in his private life to be included, Mick Jackson is a real person and "Work B**ch" will never make it in for obvious reasons.

        Loading editor
    • First,IK Mick Jackson is a person,but why wouldn't JD use a cover for it?

      Ubisoft created "The Michael Jackson Experience"

      And Work B**ch will be used as the clean version,obviously.

        Loading editor
    • Adeyyo, IFIC and WAYN have been confirmed and those ,,PREDICTIONS" arent even predictions, you need to step up your game and become original, unlike your ,,predictions"

        Loading editor
    • OgishaCR
      OgishaCR removed this reply because:
      trexy being rude
      16:54, July 20, 2018
      This reply has been removed
    • OgishaCR wrote:
      All of these have been leaked on Discord, and you're just doing this for attention, tragic

      wow look at the 1 kudos and the 12 comments he got from like 5 different people much "attention" wow

        Loading editor
    • it is sweetie

      anybody can use someone's work and use it for attention

        Loading editor
    • Trexy821 wrote:
      tbh I think your I Feel It Coming is a Queen song (or at least an older song) and that the panda is I Feel It Coming

      If Ubisoft actually did The Weeknd like that...

        Loading editor
    • OgishaCR wrote:
      it is sweetie

      anybody can use someone's work and use it for attention

      my point is that he isn't getting much attention at all but ok!

        Loading editor
    • also i'm sorry for saying it in a rude way

        Loading editor
    • OgishaCR wrote:
      Adeyyo, IFIC and WAYN have been confirmed and those ,,PREDICTIONS" arent even predictions, you need to step up your game and become original, unlike your ,,predictions"

      yup,but why would I predict something that I know it isn't right tho

        Loading editor
    • 1BOI4Life wrote:
      Thiago Fernandes Ventura wrote:
      96187298-C675-491C-9D17-3578897FFB13

      Where Are You Now?-Lady Leshurr

      D877CA0C-B18B-4D06-ADB3-E68675AD2944

      I Feel It Coming-The Weeknd ft. Daft Punk/All You Gotta do 2-Just Dance Band/I'm Still Standing-Elton John

      3E39D91D-B010-4128-BA2E-3E6F59C3E0C4

      Addeyo-Ece Seçkin

      36A6DFDA-4453-441B-AD14-8607A92D2E05

      Rhythm Of The Night-Corona

      710CD370-D9AC-448D-80D8-B7D8ED52DF55

      Work B**ch-Britney Spears (Extreme routine)

      Jd2019avatar4

      Work B**ch-Britney Spears

      Jd2019avatar7

      New Rules-Dua Lipa/ Joanne-Lady Gaga/ Sugar P2

      Jd2019avatar9

      Sugar-Maroon 5

      Jd2019avatar8

      New World-Krewella ft. Yellow Claw,Vava

      Jd2019avatars3

      I'm Still Standing-Elton John/Kids Mode

      165A3D99-7212-4FAB-8D60-0946D3349C37

      Obsession-Aventura

      Jd2019avatar2

      MiMiMi ALT-Hit the Electro Beat

      Jd2019avatar1

      Beat It-Michael Jackson (Maybe Covered by Mick Jackson)

      1F7F37BA-BE4B-4E57-A663-AFDD9EAF4A5A

      Work From Home-Fifty Harmony/Work B**ch-Britney Spears

      I was unable to guess any other.But if none of them are right,I...idk lol
      Michael Jackson is too controversial in his private life to be included, Mick Jackson is a real person and "Work B**ch" will never make it in for obvious reasons.

      Chris Brown was on JD tho, and I think I don't have to explain why he's controversial...

        Loading editor
    • Thiago Fernandes Ventura wrote:

      96187298-C675-491C-9D17-3578897FFB13

      Where Are You Now?-Lady Leshurr

      D877CA0C-B18B-4D06-ADB3-E68675AD2944

      I Feel It Coming-The Weeknd ft. Daft Punk/All You Gotta do 2-Just Dance Band/I'm Still Standing-Elton John

      3E39D91D-B010-4128-BA2E-3E6F59C3E0C4

      Addeyo-Ece Seçkin

      36A6DFDA-4453-441B-AD14-8607A92D2E05

      Rhythm Of The Night-Corona

      710CD370-D9AC-448D-80D8-B7D8ED52DF55

      Work B**ch-Britney Spears (Extreme routine)

      Jd2019avatar4

      Work B**ch-Britney Spears

      Jd2019avatar7

      New Rules-Dua Lipa/ Joanne-Lady Gaga/ Sugar P2

      Jd2019avatar9

      Sugar-Maroon 5

      Jd2019avatar8

      New World-Krewella ft. Yellow Claw,Vava

      Jd2019avatars3

      I'm Still Standing-Elton John/Kids Mode

      165A3D99-7212-4FAB-8D60-0946D3349C37

      Obsession-Aventura

      Jd2019avatar2

      MiMiMi ALT-Hit the Electro Beat

      Jd2019avatar1

      Beat It-Michael Jackson (Maybe Covered by Mick Jackson)

      1F7F37BA-BE4B-4E57-A663-AFDD9EAF4A5A

      Work From Home-Fifty Harmony/Work B**ch-Britney Spears

      I was unable to guess any other.But if none of them are right,I...idk lol

      I see some other possibilities. Feel Good Inc by Gorillaz (Pink hat Cowgirl), Sexyback by Justin Timberlake w/ Timbaland (anyone with a construction hat), Swalla by Jason Derulo w/ Nicki Minaj and Ty Dolla $ign (woman with sci-fi goggles)

        Loading editor
    • While Work Bch can be censored with Work Work, Sexyback is...

      ....

      But good predictions tho.

        Loading editor
    • My predictions:



      Guy w/ orange jacket: I'm Still Standing or a Ubisoft song

      Girl w/ green sweatshirt & numbers 08: Where Are You Now? by Lady Leshurr and Wiley (yes I just looked it up to see if it would fit the theme of the costume) or Sorry Not Sorry 

      Panda bear: Rhythm Of The Night or New Reality alt.

      Girl w/ gold bra and skirt : Chun-Li or Where Are You Now?

      1st girl w/ turquoise hair: Work Work

      Woman w/ pink hat: New Rules or Mi Mi Mi alt.

      Man w/ light blue hat: idk

      2nd girl w/ turquoise hair: Work Work or Chun-Li

      Dinosaur: idk

      Girl w/ purple hair & pigtails: Bboom BboomMi Mi Mi alt. (how ironic) or a Ubisoft song

      Duet: Downtown by Anitta and J Balvin, Ego by Willy William or Echame de la Culpa (I probably spelled that wrong)

      Construction worker: Work Work or Work From Home

      Guy that looks like Michael Jackson: either one of his songs or Rhythm Of The Night



      yeah, I know we predicted a lot of the same songs xD

        Loading editor
    • Thiago Fernandes Ventura wrote: While Work Bch can be censored with Work Work, Sexyback is...

      ....

      But good predictions tho.

      They done Sexy And I Know It so why not Sexyback?

        Loading editor
    • Yeah,and the name of the group too,but now it's more strict uk

        Loading editor
    • About the Dinosaur, just...Think about Ubi Reality.

      I think it fits perfectly I'm Still Standing.The Dinosaur would be on a stage just...Singing.

        Loading editor
    • IMO the coach for I'm Still Standing is the panda. He looks like he's doing something, well, sport-y. He has a lot of medals and he's still standing.

        Loading editor
    • Newspaper Zombie wrote:
      IMO the coach for I'm Still Standing is the panda. He looks like he's doing something, well, sport-y. He has a lot of medals and he's still standing.

      none of the full bodied coaches are sitting, jumping or flying though

        Loading editor
    • CosmicExplorer1234 wrote:
      Newspaper Zombie wrote:
      IMO the coach for I'm Still Standing is the panda. He looks like he's doing something, well, sport-y. He has a lot of medals and he's still standing.
      none of the full bodied coaches are sitting, jumping or flying though

      Do you even know what "still standing" means? Or the meaning of that song?

        Loading editor
    • Newspaper Zombie wrote:
      CosmicExplorer1234 wrote:
      Newspaper Zombie wrote:
      IMO the coach for I'm Still Standing is the panda. He looks like he's doing something, well, sport-y. He has a lot of medals and he's still standing.
      none of the full bodied coaches are sitting, jumping or flying though
      Do you even know what "still standing" means? Or the meaning of that song?

      lol I meant that as a joke

        Loading editor
    • CosmicExplorer1234 wrote:
      Newspaper Zombie wrote:
      CosmicExplorer1234 wrote:
      Newspaper Zombie wrote:
      IMO the coach for I'm Still Standing is the panda. He looks like he's doing something, well, sport-y. He has a lot of medals and he's still standing.
      none of the full bodied coaches are sitting, jumping or flying though
      Do you even know what "still standing" means? Or the meaning of that song?
      lol I meant that as a joke

      Oh. 

        Loading editor
    • ZodiacGiraffe wrote:
      1BOI4Life wrote:
      Thiago Fernandes Ventura wrote:
      96187298-C675-491C-9D17-3578897FFB13

      Where Are You Now?-Lady Leshurr

      D877CA0C-B18B-4D06-ADB3-E68675AD2944

      I Feel It Coming-The Weeknd ft. Daft Punk/All You Gotta do 2-Just Dance Band/I'm Still Standing-Elton John

      3E39D91D-B010-4128-BA2E-3E6F59C3E0C4

      Addeyo-Ece Seçkin

      36A6DFDA-4453-441B-AD14-8607A92D2E05

      Rhythm Of The Night-Corona

      710CD370-D9AC-448D-80D8-B7D8ED52DF55

      Work B**ch-Britney Spears (Extreme routine)

      Jd2019avatar4

      Work B**ch-Britney Spears

      Jd2019avatar7

      New Rules-Dua Lipa/ Joanne-Lady Gaga/ Sugar P2

      Jd2019avatar9

      Sugar-Maroon 5

      Jd2019avatar8

      New World-Krewella ft. Yellow Claw,Vava

      Jd2019avatars3

      I'm Still Standing-Elton John/Kids Mode

      165A3D99-7212-4FAB-8D60-0946D3349C37

      Obsession-Aventura

      Jd2019avatar2

      MiMiMi ALT-Hit the Electro Beat

      Jd2019avatar1

      Beat It-Michael Jackson (Maybe Covered by Mick Jackson)

      1F7F37BA-BE4B-4E57-A663-AFDD9EAF4A5A

      Work From Home-Fifty Harmony/Work B**ch-Britney Spears

      I was unable to guess any other.But if none of them are right,I...idk lol
      Michael Jackson is too controversial in his private life to be included, Mick Jackson is a real person and "Work B**ch" will never make it in for obvious reasons.
      Chris Brown was on JD tho, and I think I don't have to explain why he's controversial...

      Chris Brown did some.. bad things to Rihanna and other girls so he won't be there and Michael Jackson did some bad things to children in his private life so he won't be in there either.

        Loading editor
    • without any concrete evidence tho

        Loading editor
    • 1BOI4Life wrote:
      ZodiacGiraffe wrote:
      1BOI4Life wrote:
      Thiago Fernandes Ventura wrote:
      96187298-C675-491C-9D17-3578897FFB13

      Where Are You Now?-Lady Leshurr

      D877CA0C-B18B-4D06-ADB3-E68675AD2944

      I Feel It Coming-The Weeknd ft. Daft Punk/All You Gotta do 2-Just Dance Band/I'm Still Standing-Elton John

      3E39D91D-B010-4128-BA2E-3E6F59C3E0C4

      Addeyo-Ece Seçkin

      36A6DFDA-4453-441B-AD14-8607A92D2E05

      Rhythm Of The Night-Corona

      710CD370-D9AC-448D-80D8-B7D8ED52DF55

      Work B**ch-Britney Spears (Extreme routine)

      Jd2019avatar4

      Work B**ch-Britney Spears

      Jd2019avatar7

      New Rules-Dua Lipa/ Joanne-Lady Gaga/ Sugar P2

      Jd2019avatar9

      Sugar-Maroon 5

      Jd2019avatar8

      New World-Krewella ft. Yellow Claw,Vava

      Jd2019avatars3

      I'm Still Standing-Elton John/Kids Mode

      165A3D99-7212-4FAB-8D60-0946D3349C37

      Obsession-Aventura

      Jd2019avatar2

      MiMiMi ALT-Hit the Electro Beat

      Jd2019avatar1

      Beat It-Michael Jackson (Maybe Covered by Mick Jackson)

      1F7F37BA-BE4B-4E57-A663-AFDD9EAF4A5A

      Work From Home-Fifty Harmony/Work B**ch-Britney Spears

      I was unable to guess any other.But if none of them are right,I...idk lol
      Michael Jackson is too controversial in his private life to be included, Mick Jackson is a real person and "Work B**ch" will never make it in for obvious reasons.
      Chris Brown was on JD tho, and I think I don't have to explain why he's controversial...
      Chris Brown did some.. bad things to Rihanna and other girls so he won't be there and Michael Jackson did some bad things to children in his private life so he won't be in there either.

      But Michael Jackson did appear on the main series twice. He even has his own JD game.

        Loading editor
    • yup and 24k Magic and Fine China both alternates have clear inspiration on him

        Loading editor
    • For the “Where are you Now” guess, I think it’s the sweat version For fire

        Loading editor
    • Newspaper Zombie wrote:
      1BOI4Life wrote:
      ZodiacGiraffe wrote:
      1BOI4Life wrote:
      Thiago Fernandes Ventura wrote:
      96187298-C675-491C-9D17-3578897FFB13

      Where Are You Now?-Lady Leshurr

      D877CA0C-B18B-4D06-ADB3-E68675AD2944

      I Feel It Coming-The Weeknd ft. Daft Punk/All You Gotta do 2-Just Dance Band/I'm Still Standing-Elton John

      3E39D91D-B010-4128-BA2E-3E6F59C3E0C4

      Addeyo-Ece Seçkin

      36A6DFDA-4453-441B-AD14-8607A92D2E05

      Rhythm Of The Night-Corona

      710CD370-D9AC-448D-80D8-B7D8ED52DF55

      Work B**ch-Britney Spears (Extreme routine)

      Jd2019avatar4

      Work B**ch-Britney Spears

      Jd2019avatar7

      New Rules-Dua Lipa/ Joanne-Lady Gaga/ Sugar P2

      Jd2019avatar9

      Sugar-Maroon 5

      Jd2019avatar8

      New World-Krewella ft. Yellow Claw,Vava

      Jd2019avatars3

      I'm Still Standing-Elton John/Kids Mode

      165A3D99-7212-4FAB-8D60-0946D3349C37

      Obsession-Aventura

      Jd2019avatar2

      MiMiMi ALT-Hit the Electro Beat

      Jd2019avatar1

      Beat It-Michael Jackson (Maybe Covered by Mick Jackson)

      1F7F37BA-BE4B-4E57-A663-AFDD9EAF4A5A

      Work From Home-Fifty Harmony/Work B**ch-Britney Spears

      I was unable to guess any other.But if none of them are right,I...idk lol
      Michael Jackson is too controversial in his private life to be included, Mick Jackson is a real person and "Work B**ch" will never make it in for obvious reasons.
      Chris Brown was on JD tho, and I think I don't have to explain why he's controversial...
      Chris Brown did some.. bad things to Rihanna and other girls so he won't be there and Michael Jackson did some bad things to children in his private life so he won't be in there either.
      But Michael Jackson did appear on the main series twice. He even has his own JD game.

      Michael Jackson: The Experience came out before he did stuff to children and what two songs made it to the main series?

        Loading editor
    • 1BOI4Life wrote:
      Newspaper Zombie wrote:
      1BOI4Life wrote:
      ZodiacGiraffe wrote:
      1BOI4Life wrote:
      Thiago Fernandes Ventura wrote:
      96187298-C675-491C-9D17-3578897FFB13

      Where Are You Now?-Lady Leshurr

      D877CA0C-B18B-4D06-ADB3-E68675AD2944

      I Feel It Coming-The Weeknd ft. Daft Punk/All You Gotta do 2-Just Dance Band/I'm Still Standing-Elton John

      3E39D91D-B010-4128-BA2E-3E6F59C3E0C4

      Addeyo-Ece Seçkin

      36A6DFDA-4453-441B-AD14-8607A92D2E05

      Rhythm Of The Night-Corona

      710CD370-D9AC-448D-80D8-B7D8ED52DF55

      Work B**ch-Britney Spears (Extreme routine)

      Jd2019avatar4

      Work B**ch-Britney Spears

      Jd2019avatar7

      New Rules-Dua Lipa/ Joanne-Lady Gaga/ Sugar P2

      Jd2019avatar9

      Sugar-Maroon 5

      Jd2019avatar8

      New World-Krewella ft. Yellow Claw,Vava

      Jd2019avatars3

      I'm Still Standing-Elton John/Kids Mode

      165A3D99-7212-4FAB-8D60-0946D3349C37

      Obsession-Aventura

      Jd2019avatar2

      MiMiMi ALT-Hit the Electro Beat

      Jd2019avatar1

      Beat It-Michael Jackson (Maybe Covered by Mick Jackson)

      1F7F37BA-BE4B-4E57-A663-AFDD9EAF4A5A

      Work From Home-Fifty Harmony/Work B**ch-Britney Spears

      I was unable to guess any other.But if none of them are right,I...idk lol
      Michael Jackson is too controversial in his private life to be included, Mick Jackson is a real person and "Work B**ch" will never make it in for obvious reasons.
      Chris Brown was on JD tho, and I think I don't have to explain why he's controversial...
      Chris Brown did some.. bad things to Rihanna and other girls so he won't be there and Michael Jackson did some bad things to children in his private life so he won't be in there either.
      But Michael Jackson did appear on the main series twice. He even has his own JD game.
      Michael Jackson: The Experience came out before he did stuff to children and what two songs made it to the main series?

      Michael died in 2009 though.

      Blame It on the Boogie and I Want You Back (He was a member of the Jackson 5).

        Loading editor
    • The "Fire ALT" coach is clearly supposed to be Promotional-ish.I think it doesn't make any sense.

        Loading editor
    • Newspaper Zombie wrote:
      1BOI4Life wrote:
      Newspaper Zombie wrote:
      1BOI4Life wrote:
      ZodiacGiraffe wrote:
      1BOI4Life wrote:
      Thiago Fernandes Ventura wrote:
      96187298-C675-491C-9D17-3578897FFB13

      Where Are You Now?-Lady Leshurr

      D877CA0C-B18B-4D06-ADB3-E68675AD2944

      I Feel It Coming-The Weeknd ft. Daft Punk/All You Gotta do 2-Just Dance Band/I'm Still Standing-Elton John

      3E39D91D-B010-4128-BA2E-3E6F59C3E0C4

      Addeyo-Ece Seçkin

      36A6DFDA-4453-441B-AD14-8607A92D2E05

      Rhythm Of The Night-Corona

      710CD370-D9AC-448D-80D8-B7D8ED52DF55

      Work B**ch-Britney Spears (Extreme routine)

      Jd2019avatar4

      Work B**ch-Britney Spears

      Jd2019avatar7

      New Rules-Dua Lipa/ Joanne-Lady Gaga/ Sugar P2

      Jd2019avatar9

      Sugar-Maroon 5

      Jd2019avatar8

      New World-Krewella ft. Yellow Claw,Vava

      Jd2019avatars3

      I'm Still Standing-Elton John/Kids Mode

      165A3D99-7212-4FAB-8D60-0946D3349C37

      Obsession-Aventura

      Jd2019avatar2

      MiMiMi ALT-Hit the Electro Beat

      Jd2019avatar1

      Beat It-Michael Jackson (Maybe Covered by Mick Jackson)

      1F7F37BA-BE4B-4E57-A663-AFDD9EAF4A5A

      Work From Home-Fifty Harmony/Work B**ch-Britney Spears

      I was unable to guess any other.But if none of them are right,I...idk lol
      Michael Jackson is too controversial in his private life to be included, Mick Jackson is a real person and "Work B**ch" will never make it in for obvious reasons.
      Chris Brown was on JD tho, and I think I don't have to explain why he's controversial...
      Chris Brown did some.. bad things to Rihanna and other girls so he won't be there and Michael Jackson did some bad things to children in his private life so he won't be in there either.
      But Michael Jackson did appear on the main series twice. He even has his own JD game.
      Michael Jackson: The Experience came out before he did stuff to children and what two songs made it to the main series?
      Michael died in 2009 though.

      Blame It on the Boogie and I Want You Back (He was a member of the Jackson 5).

      Blame It on the Boogie was covered and I Want You Back, HE WAS STILL A CHILD WHEN HE WAS IN THE JACKSON 5.

        Loading editor
    • 1BOI4Life wrote:
      Newspaper Zombie wrote:
      1BOI4Life wrote:
      Newspaper Zombie wrote:
      1BOI4Life wrote:
      ZodiacGiraffe wrote:
      1BOI4Life wrote:
      Thiago Fernandes Ventura wrote:
      96187298-C675-491C-9D17-3578897FFB13

      Where Are You Now?-Lady Leshurr

      D877CA0C-B18B-4D06-ADB3-E68675AD2944

      I Feel It Coming-The Weeknd ft. Daft Punk/All You Gotta do 2-Just Dance Band/I'm Still Standing-Elton John

      3E39D91D-B010-4128-BA2E-3E6F59C3E0C4

      Addeyo-Ece Seçkin

      36A6DFDA-4453-441B-AD14-8607A92D2E05

      Rhythm Of The Night-Corona

      710CD370-D9AC-448D-80D8-B7D8ED52DF55

      Work B**ch-Britney Spears (Extreme routine)

      Jd2019avatar4

      Work B**ch-Britney Spears

      Jd2019avatar7

      New Rules-Dua Lipa/ Joanne-Lady Gaga/ Sugar P2

      Jd2019avatar9

      Sugar-Maroon 5

      Jd2019avatar8

      New World-Krewella ft. Yellow Claw,Vava

      Jd2019avatars3

      I'm Still Standing-Elton John/Kids Mode

      165A3D99-7212-4FAB-8D60-0946D3349C37

      Obsession-Aventura

      Jd2019avatar2

      MiMiMi ALT-Hit the Electro Beat

      Jd2019avatar1

      Beat It-Michael Jackson (Maybe Covered by Mick Jackson)

      1F7F37BA-BE4B-4E57-A663-AFDD9EAF4A5A

      Work From Home-Fifty Harmony/Work B**ch-Britney Spears

      I was unable to guess any other.But if none of them are right,I...idk lol
      Michael Jackson is too controversial in his private life to be included, Mick Jackson is a real person and "Work B**ch" will never make it in for obvious reasons.
      Chris Brown was on JD tho, and I think I don't have to explain why he's controversial...
      Chris Brown did some.. bad things to Rihanna and other girls so he won't be there and Michael Jackson did some bad things to children in his private life so he won't be in there either.
      But Michael Jackson did appear on the main series twice. He even has his own JD game.
      Michael Jackson: The Experience came out before he did stuff to children and what two songs made it to the main series?
      Michael died in 2009 though.

      Blame It on the Boogie and I Want You Back (He was a member of the Jackson 5).

      Blame It on the Boogie was covered and I Want You Back, HE WAS STILL A CHILD WHEN HE WAS IN THE JACKSON 5.

      Blame it could be a cover, but it's Michael's voice so it still counts. 

      Doesn't matter. Was he the same Michael Jackson? Yes he was.

      Besides, we don't know if the child predator thing is true. There isn't any proof confirming it.

        Loading editor
    • Newspaper Zombie wrote:
      1BOI4Life wrote:
      Newspaper Zombie wrote:
      1BOI4Life wrote:
      Newspaper Zombie wrote:
      1BOI4Life wrote:
      ZodiacGiraffe wrote:
      1BOI4Life wrote:
      Thiago Fernandes Ventura wrote:
      96187298-C675-491C-9D17-3578897FFB13

      Where Are You Now?-Lady Leshurr

      D877CA0C-B18B-4D06-ADB3-E68675AD2944

      I Feel It Coming-The Weeknd ft. Daft Punk/All You Gotta do 2-Just Dance Band/I'm Still Standing-Elton John

      3E39D91D-B010-4128-BA2E-3E6F59C3E0C4

      Addeyo-Ece Seçkin

      36A6DFDA-4453-441B-AD14-8607A92D2E05

      Rhythm Of The Night-Corona

      710CD370-D9AC-448D-80D8-B7D8ED52DF55

      Work B**ch-Britney Spears (Extreme routine)

      Jd2019avatar4

      Work B**ch-Britney Spears

      Jd2019avatar7

      New Rules-Dua Lipa/ Joanne-Lady Gaga/ Sugar P2

      Jd2019avatar9

      Sugar-Maroon 5

      Jd2019avatar8

      New World-Krewella ft. Yellow Claw,Vava

      Jd2019avatars3

      I'm Still Standing-Elton John/Kids Mode

      165A3D99-7212-4FAB-8D60-0946D3349C37

      Obsession-Aventura

      Jd2019avatar2

      MiMiMi ALT-Hit the Electro Beat

      Jd2019avatar1

      Beat It-Michael Jackson (Maybe Covered by Mick Jackson)

      1F7F37BA-BE4B-4E57-A663-AFDD9EAF4A5A

      Work From Home-Fifty Harmony/Work B**ch-Britney Spears

      I was unable to guess any other.But if none of them are right,I...idk lol
      Michael Jackson is too controversial in his private life to be included, Mick Jackson is a real person and "Work B**ch" will never make it in for obvious reasons.
      Chris Brown was on JD tho, and I think I don't have to explain why he's controversial...
      Chris Brown did some.. bad things to Rihanna and other girls so he won't be there and Michael Jackson did some bad things to children in his private life so he won't be in there either.
      But Michael Jackson did appear on the main series twice. He even has his own JD game.
      Michael Jackson: The Experience came out before he did stuff to children and what two songs made it to the main series?
      Michael died in 2009 though.

      Blame It on the Boogie and I Want You Back (He was a member of the Jackson 5).

      Blame It on the Boogie was covered and I Want You Back, HE WAS STILL A CHILD WHEN HE WAS IN THE JACKSON 5.
      Blame it could be a cover, but it's Michael's voice so it still counts. 

      Doesn't matter. Was he the same Michael Jackson? Yes he was.

      Besides, we don't know if the child predator thing is true. There isn't any proof confirming it.

      He wasn't a child predator, he was worse than that.

        Loading editor
    • 1BOI4Life wrote:
      Newspaper Zombie wrote:
      1BOI4Life wrote:
      Newspaper Zombie wrote:
      1BOI4Life wrote:
      Newspaper Zombie wrote:
      1BOI4Life wrote:
      ZodiacGiraffe wrote:
      1BOI4Life wrote:
      Thiago Fernandes Ventura wrote:
      96187298-C675-491C-9D17-3578897FFB13

      Where Are You Now?-Lady Leshurr

      D877CA0C-B18B-4D06-ADB3-E68675AD2944

      I Feel It Coming-The Weeknd ft. Daft Punk/All You Gotta do 2-Just Dance Band/I'm Still Standing-Elton John

      3E39D91D-B010-4128-BA2E-3E6F59C3E0C4

      Addeyo-Ece Seçkin

      36A6DFDA-4453-441B-AD14-8607A92D2E05

      Rhythm Of The Night-Corona

      710CD370-D9AC-448D-80D8-B7D8ED52DF55

      Work B**ch-Britney Spears (Extreme routine)

      Jd2019avatar4

      Work B**ch-Britney Spears

      Jd2019avatar7

      New Rules-Dua Lipa/ Joanne-Lady Gaga/ Sugar P2

      Jd2019avatar9

      Sugar-Maroon 5

      Jd2019avatar8

      New World-Krewella ft. Yellow Claw,Vava

      Jd2019avatars3

      I'm Still Standing-Elton John/Kids Mode

      165A3D99-7212-4FAB-8D60-0946D3349C37

      Obsession-Aventura

      Jd2019avatar2

      MiMiMi ALT-Hit the Electro Beat

      Jd2019avatar1

      Beat It-Michael Jackson (Maybe Covered by Mick Jackson)

      1F7F37BA-BE4B-4E57-A663-AFDD9EAF4A5A

      Work From Home-Fifty Harmony/Work B**ch-Britney Spears

      I was unable to guess any other.But if none of them are right,I...idk lol
      Michael Jackson is too controversial in his private life to be included, Mick Jackson is a real person and "Work B**ch" will never make it in for obvious reasons.
      Chris Brown was on JD tho, and I think I don't have to explain why he's controversial...
      Chris Brown did some.. bad things to Rihanna and other girls so he won't be there and Michael Jackson did some bad things to children in his private life so he won't be in there either.
      But Michael Jackson did appear on the main series twice. He even has his own JD game.
      Michael Jackson: The Experience came out before he did stuff to children and what two songs made it to the main series?
      Michael died in 2009 though.

      Blame It on the Boogie and I Want You Back (He was a member of the Jackson 5).

      Blame It on the Boogie was covered and I Want You Back, HE WAS STILL A CHILD WHEN HE WAS IN THE JACKSON 5.
      Blame it could be a cover, but it's Michael's voice so it still counts. 

      Doesn't matter. Was he the same Michael Jackson? Yes he was.

      Besides, we don't know if the child predator thing is true. There isn't any proof confirming it.

      He wasn't a child predator, he was worse than that.

      Was he ever jailed for it though? Nope.

        Loading editor
    • Newspaper Zombie wrote:
      1BOI4Life wrote:
      Newspaper Zombie wrote:
      1BOI4Life wrote:
      Newspaper Zombie wrote:
      1BOI4Life wrote:
      Newspaper Zombie wrote:
      1BOI4Life wrote:
      ZodiacGiraffe wrote:
      1BOI4Life wrote:
      Thiago Fernandes Ventura wrote:
      96187298-C675-491C-9D17-3578897FFB13

      Where Are You Now?-Lady Leshurr

      D877CA0C-B18B-4D06-ADB3-E68675AD2944

      I Feel It Coming-The Weeknd ft. Daft Punk/All You Gotta do 2-Just Dance Band/I'm Still Standing-Elton John

      3E39D91D-B010-4128-BA2E-3E6F59C3E0C4

      Addeyo-Ece Seçkin

      36A6DFDA-4453-441B-AD14-8607A92D2E05

      Rhythm Of The Night-Corona

      710CD370-D9AC-448D-80D8-B7D8ED52DF55

      Work B**ch-Britney Spears (Extreme routine)

      Jd2019avatar4

      Work B**ch-Britney Spears

      Jd2019avatar7

      New Rules-Dua Lipa/ Joanne-Lady Gaga/ Sugar P2

      Jd2019avatar9

      Sugar-Maroon 5

      Jd2019avatar8

      New World-Krewella ft. Yellow Claw,Vava

      Jd2019avatars3

      I'm Still Standing-Elton John/Kids Mode

      165A3D99-7212-4FAB-8D60-0946D3349C37

      Obsession-Aventura

      Jd2019avatar2

      MiMiMi ALT-Hit the Electro Beat

      Jd2019avatar1

      Beat It-Michael Jackson (Maybe Covered by Mick Jackson)

      1F7F37BA-BE4B-4E57-A663-AFDD9EAF4A5A

      Work From Home-Fifty Harmony/Work B**ch-Britney Spears

      I was unable to guess any other.But if none of them are right,I...idk lol
      Michael Jackson is too controversial in his private life to be included, Mick Jackson is a real person and "Work B**ch" will never make it in for obvious reasons.
      Chris Brown was on JD tho, and I think I don't have to explain why he's controversial...
      Chris Brown did some.. bad things to Rihanna and other girls so he won't be there and Michael Jackson did some bad things to children in his private life so he won't be in there either.
      But Michael Jackson did appear on the main series twice. He even has his own JD game.
      Michael Jackson: The Experience came out before he did stuff to children and what two songs made it to the main series?
      Michael died in 2009 though.

      Blame It on the Boogie and I Want You Back (He was a member of the Jackson 5).

      Blame It on the Boogie was covered and I Want You Back, HE WAS STILL A CHILD WHEN HE WAS IN THE JACKSON 5.
      Blame it could be a cover, but it's Michael's voice so it still counts. 

      Doesn't matter. Was he the same Michael Jackson? Yes he was.

      Besides, we don't know if the child predator thing is true. There isn't any proof confirming it.

      He wasn't a child predator, he was worse than that.
      Was he ever jailed for it though? Nope.

      He paid lots of money to prevent going to jail.

        Loading editor
    • 1BOI4Life wrote:
      Newspaper Zombie wrote:
      1BOI4Life wrote:
      Newspaper Zombie wrote:
      1BOI4Life wrote:
      Newspaper Zombie wrote:
      1BOI4Life wrote:
      Newspaper Zombie wrote:
      1BOI4Life wrote:
      ZodiacGiraffe wrote:
      1BOI4Life wrote:
      Thiago Fernandes Ventura wrote:
      96187298-C675-491C-9D17-3578897FFB13

      Where Are You Now?-Lady Leshurr

      D877CA0C-B18B-4D06-ADB3-E68675AD2944

      I Feel It Coming-The Weeknd ft. Daft Punk/All You Gotta do 2-Just Dance Band/I'm Still Standing-Elton John

      3E39D91D-B010-4128-BA2E-3E6F59C3E0C4

      Addeyo-Ece Seçkin

      36A6DFDA-4453-441B-AD14-8607A92D2E05

      Rhythm Of The Night-Corona

      710CD370-D9AC-448D-80D8-B7D8ED52DF55

      Work B**ch-Britney Spears (Extreme routine)

      Jd2019avatar4

      Work B**ch-Britney Spears

      Jd2019avatar7

      New Rules-Dua Lipa/ Joanne-Lady Gaga/ Sugar P2

      Jd2019avatar9

      Sugar-Maroon 5

      Jd2019avatar8

      New World-Krewella ft. Yellow Claw,Vava

      Jd2019avatars3

      I'm Still Standing-Elton John/Kids Mode

      165A3D99-7212-4FAB-8D60-0946D3349C37

      Obsession-Aventura

      Jd2019avatar2

      MiMiMi ALT-Hit the Electro Beat

      Jd2019avatar1

      Beat It-Michael Jackson (Maybe Covered by Mick Jackson)

      1F7F37BA-BE4B-4E57-A663-AFDD9EAF4A5A

      Work From Home-Fifty Harmony/Work B**ch-Britney Spears

      I was unable to guess any other.But if none of them are right,I...idk lol
      Michael Jackson is too controversial in his private life to be included, Mick Jackson is a real person and "Work B**ch" will never make it in for obvious reasons.
      Chris Brown was on JD tho, and I think I don't have to explain why he's controversial...
      Chris Brown did some.. bad things to Rihanna and other girls so he won't be there and Michael Jackson did some bad things to children in his private life so he won't be in there either.
      But Michael Jackson did appear on the main series twice. He even has his own JD game.
      Michael Jackson: The Experience came out before he did stuff to children and what two songs made it to the main series?
      Michael died in 2009 though.

      Blame It on the Boogie and I Want You Back (He was a member of the Jackson 5).

      Blame It on the Boogie was covered and I Want You Back, HE WAS STILL A CHILD WHEN HE WAS IN THE JACKSON 5.
      Blame it could be a cover, but it's Michael's voice so it still counts. 

      Doesn't matter. Was he the same Michael Jackson? Yes he was.

      Besides, we don't know if the child predator thing is true. There isn't any proof confirming it.

      He wasn't a child predator, he was worse than that.
      Was he ever jailed for it though? Nope.
      He paid lots of money to prevent going to jail.

      If you read the history of the guy who sued Jackson, you'll find out that he was a maniac. His son fled the country so he doesn't testify against Jackson. Do you still believe it is real?

        Loading editor
    • Newspaper Zombie wrote:
      1BOI4Life wrote:
      Newspaper Zombie wrote:
      1BOI4Life wrote:
      Newspaper Zombie wrote:
      1BOI4Life wrote:
      Newspaper Zombie wrote:
      1BOI4Life wrote:
      Newspaper Zombie wrote:
      1BOI4Life wrote:
      ZodiacGiraffe wrote:
      1BOI4Life wrote:
      Thiago Fernandes Ventura wrote:
      96187298-C675-491C-9D17-3578897FFB13

      Where Are You Now?-Lady Leshurr

      D877CA0C-B18B-4D06-ADB3-E68675AD2944

      I Feel It Coming-The Weeknd ft. Daft Punk/All You Gotta do 2-Just Dance Band/I'm Still Standing-Elton John

      3E39D91D-B010-4128-BA2E-3E6F59C3E0C4

      Addeyo-Ece Seçkin

      36A6DFDA-4453-441B-AD14-8607A92D2E05

      Rhythm Of The Night-Corona

      710CD370-D9AC-448D-80D8-B7D8ED52DF55

      Work B**ch-Britney Spears (Extreme routine)

      Jd2019avatar4

      Work B**ch-Britney Spears

      Jd2019avatar7

      New Rules-Dua Lipa/ Joanne-Lady Gaga/ Sugar P2

      Jd2019avatar9

      Sugar-Maroon 5

      Jd2019avatar8

      New World-Krewella ft. Yellow Claw,Vava

      Jd2019avatars3

      I'm Still Standing-Elton John/Kids Mode

      165A3D99-7212-4FAB-8D60-0946D3349C37

      Obsession-Aventura

      Jd2019avatar2

      MiMiMi ALT-Hit the Electro Beat

      Jd2019avatar1

      Beat It-Michael Jackson (Maybe Covered by Mick Jackson)

      1F7F37BA-BE4B-4E57-A663-AFDD9EAF4A5A

      Work From Home-Fifty Harmony/Work B**ch-Britney Spears

      I was unable to guess any other.But if none of them are right,I...idk lol
      Michael Jackson is too controversial in his private life to be included, Mick Jackson is a real person and "Work B**ch" will never make it in for obvious reasons.
      Chris Brown was on JD tho, and I think I don't have to explain why he's controversial...
      Chris Brown did some.. bad things to Rihanna and other girls so he won't be there and Michael Jackson did some bad things to children in his private life so he won't be in there either.
      But Michael Jackson did appear on the main series twice. He even has his own JD game.
      Michael Jackson: The Experience came out before he did stuff to children and what two songs made it to the main series?
      Michael died in 2009 though.

      Blame It on the Boogie and I Want You Back (He was a member of the Jackson 5).

      Blame It on the Boogie was covered and I Want You Back, HE WAS STILL A CHILD WHEN HE WAS IN THE JACKSON 5.
      Blame it could be a cover, but it's Michael's voice so it still counts. 

      Doesn't matter. Was he the same Michael Jackson? Yes he was.

      Besides, we don't know if the child predator thing is true. There isn't any proof confirming it.

      He wasn't a child predator, he was worse than that.
      Was he ever jailed for it though? Nope.
      He paid lots of money to prevent going to jail.
      If you read the history of the guy who sued Jackson, you'll find out that he was a maniac. His son fled the country so he doesn't testify against Jackson. Do you still believe it is real?

      And did you read the other posts?

        Loading editor
    • 1BOI4Life wrote:
      Newspaper Zombie wrote:
      1BOI4Life wrote:
      Newspaper Zombie wrote:
      1BOI4Life wrote:
      Newspaper Zombie wrote:
      1BOI4Life wrote:
      Newspaper Zombie wrote:
      1BOI4Life wrote:
      Newspaper Zombie wrote:
      1BOI4Life wrote:
      ZodiacGiraffe wrote:
      1BOI4Life wrote:
      Thiago Fernandes Ventura wrote:
      96187298-C675-491C-9D17-3578897FFB13

      Where Are You Now?-Lady Leshurr

      D877CA0C-B18B-4D06-ADB3-E68675AD2944

      I Feel It Coming-The Weeknd ft. Daft Punk/All You Gotta do 2-Just Dance Band/I'm Still Standing-Elton John

      3E39D91D-B010-4128-BA2E-3E6F59C3E0C4

      Addeyo-Ece Seçkin

      36A6DFDA-4453-441B-AD14-8607A92D2E05

      Rhythm Of The Night-Corona

      710CD370-D9AC-448D-80D8-B7D8ED52DF55

      Work B**ch-Britney Spears (Extreme routine)

      Jd2019avatar4

      Work B**ch-Britney Spears

      Jd2019avatar7

      New Rules-Dua Lipa/ Joanne-Lady Gaga/ Sugar P2

      Jd2019avatar9

      Sugar-Maroon 5

      Jd2019avatar8

      New World-Krewella ft. Yellow Claw,Vava

      Jd2019avatars3

      I'm Still Standing-Elton John/Kids Mode

      165A3D99-7212-4FAB-8D60-0946D3349C37

      Obsession-Aventura

      Jd2019avatar2

      MiMiMi ALT-Hit the Electro Beat

      Jd2019avatar1

      Beat It-Michael Jackson (Maybe Covered by Mick Jackson)

      1F7F37BA-BE4B-4E57-A663-AFDD9EAF4A5A

      Work From Home-Fifty Harmony/Work B**ch-Britney Spears

      I was unable to guess any other.But if none of them are right,I...idk lol
      Michael Jackson is too controversial in his private life to be included, Mick Jackson is a real person and "Work B**ch" will never make it in for obvious reasons.
      Chris Brown was on JD tho, and I think I don't have to explain why he's controversial...
      Chris Brown did some.. bad things to Rihanna and other girls so he won't be there and Michael Jackson did some bad things to children in his private life so he won't be in there either.
      But Michael Jackson did appear on the main series twice. He even has his own JD game.
      Michael Jackson: The Experience came out before he did stuff to children and what two songs made it to the main series?
      Michael died in 2009 though.

      Blame It on the Boogie and I Want You Back (He was a member of the Jackson 5).

      Blame It on the Boogie was covered and I Want You Back, HE WAS STILL A CHILD WHEN HE WAS IN THE JACKSON 5.
      Blame it could be a cover, but it's Michael's voice so it still counts. 

      Doesn't matter. Was he the same Michael Jackson? Yes he was.

      Besides, we don't know if the child predator thing is true. There isn't any proof confirming it.

      He wasn't a child predator, he was worse than that.
      Was he ever jailed for it though? Nope.
      He paid lots of money to prevent going to jail.
      If you read the history of the guy who sued Jackson, you'll find out that he was a maniac. His son fled the country so he doesn't testify against Jackson. Do you still believe it is real?
      And did you read the other posts?

      So you have nothing else to say? Good. 

        Loading editor
    • Spiritfan08
      Spiritfan08 removed this reply because:
      i want to tho
      20:09, August 2, 2018
      This reply has been removed
    • Newspaper Zombie wrote:
      1BOI4Life wrote:
      Newspaper Zombie wrote:
      1BOI4Life wrote:
      Newspaper Zombie wrote:
      1BOI4Life wrote:
      Newspaper Zombie wrote:
      1BOI4Life wrote:
      Newspaper Zombie wrote:
      1BOI4Life wrote:
      Newspaper Zombie wrote:
      1BOI4Life wrote:
      ZodiacGiraffe wrote:
      1BOI4Life wrote:
      Thiago Fernandes Ventura wrote:
      96187298-C675-491C-9D17-3578897FFB13

      Where Are You Now?-Lady Leshurr

      D877CA0C-B18B-4D06-ADB3-E68675AD2944

      I Feel It Coming-The Weeknd ft. Daft Punk/All You Gotta do 2-Just Dance Band/I'm Still Standing-Elton John

      3E39D91D-B010-4128-BA2E-3E6F59C3E0C4

      Addeyo-Ece Seçkin

      36A6DFDA-4453-441B-AD14-8607A92D2E05

      Rhythm Of The Night-Corona

      710CD370-D9AC-448D-80D8-B7D8ED52DF55

      Work B**ch-Britney Spears (Extreme routine)

      Jd2019avatar4

      Work B**ch-Britney Spears

      Jd2019avatar7

      New Rules-Dua Lipa/ Joanne-Lady Gaga/ Sugar P2

      Jd2019avatar9

      Sugar-Maroon 5

      Jd2019avatar8

      New World-Krewella ft. Yellow Claw,Vava

      Jd2019avatars3

      I'm Still Standing-Elton John/Kids Mode

      165A3D99-7212-4FAB-8D60-0946D3349C37

      Obsession-Aventura

      Jd2019avatar2

      MiMiMi ALT-Hit the Electro Beat

      Jd2019avatar1

      Beat It-Michael Jackson (Maybe Covered by Mick Jackson)

      1F7F37BA-BE4B-4E57-A663-AFDD9EAF4A5A

      Work From Home-Fifty Harmony/Work B**ch-Britney Spears

      I was unable to guess any other.But if none of them are right,I...idk lol
      Michael Jackson is too controversial in his private life to be included, Mick Jackson is a real person and "Work B**ch" will never make it in for obvious reasons.
      Chris Brown was on JD tho, and I think I don't have to explain why he's controversial...
      Chris Brown did some.. bad things to Rihanna and other girls so he won't be there and Michael Jackson did some bad things to children in his private life so he won't be in there either.
      But Michael Jackson did appear on the main series twice. He even has his own JD game.
      Michael Jackson: The Experience came out before he did stuff to children and what two songs made it to the main series?
      Michael died in 2009 though.

      Blame It on the Boogie and I Want You Back (He was a member of the Jackson 5).

      Blame It on the Boogie was covered and I Want You Back, HE WAS STILL A CHILD WHEN HE WAS IN THE JACKSON 5.
      Blame it could be a cover, but it's Michael's voice so it still counts. 

      Doesn't matter. Was he the same Michael Jackson? Yes he was.

      Besides, we don't know if the child predator thing is true. There isn't any proof confirming it.

      He wasn't a child predator, he was worse than that.
      Was he ever jailed for it though? Nope.
      He paid lots of money to prevent going to jail.
      If you read the history of the guy who sued Jackson, you'll find out that he was a maniac. His son fled the country so he doesn't testify against Jackson. Do you still believe it is real?
      And did you read the other posts?
      So you have nothing else to say? Good. 

      And you say that right after I say something? Irony.

        Loading editor
    • 0-0

      Personally, I want Pray for Me and Worlds End Dancehall. And Nice for What. And Rather Be. And... you can just look at my profile for more.

        Loading editor
    • Thiago Fernandes Ventura wrote:
      96187298-C675-491C-9D17-3578897FFB13

      Where Are You Now?-Lady Leshurr

      D877CA0C-B18B-4D06-ADB3-E68675AD2944

      I Feel It Coming-The Weeknd ft. Daft Punk/All You Gotta do 2-Just Dance Band/I'm Still Standing-Elton John

      3E39D91D-B010-4128-BA2E-3E6F59C3E0C4

      Addeyo-Ece Seçkin

      36A6DFDA-4453-441B-AD14-8607A92D2E05

      Rhythm Of The Night-Corona

      710CD370-D9AC-448D-80D8-B7D8ED52DF55

      Work B**ch-Britney Spears (Extreme routine)

      Jd2019avatar4

      Work B**ch-Britney Spears

      Jd2019avatar7

      New Rules-Dua Lipa/ Joanne-Lady Gaga/ Sugar P2

      Jd2019avatar9

      Sugar-Maroon 5

      Jd2019avatar8

      New World-Krewella ft. Yellow Claw,Vava

      Jd2019avatars3

      I'm Still Standing-Elton John/Kids Mode

      165A3D99-7212-4FAB-8D60-0946D3349C37

      Obsession-Aventura

      Jd2019avatar2

      MiMiMi ALT-Hit the Electro Beat

      Jd2019avatar1

      Beat It-Michael Jackson (Maybe Covered by Mick Jackson)

      1F7F37BA-BE4B-4E57-A663-AFDD9EAF4A5A

      Work From Home-Fifty Harmony/Work B**ch-Britney Spears

      I was unable to guess any other.But if none of them are right,I...idk lol
      Holy shit you got half of them right.
        Loading editor
    • A FANDOM user
        Loading editor
Give Kudos to this message
You've given this message Kudos!
See who gave Kudos to this message
Community content is available under CC-BY-SA unless otherwise noted.